Reklamacje

  • Reklamowany towar posiadający wadę lub niezgodny z zamówieniem należy odesłać wraz z wypełnionym formularzem reklamacji. 
  • W przypadku odsyłania we własnym zakresie, przesyłkę należy kierować na adres:

MK Company Maciej Kusaj
ul. Hutników 14F
42-202 Częstochowa
z dopiskiem:
www.abcros.pl

 

  • Formularz reklamacji wersja PDF
  • Jeśli nie posiadają Państwo drukarki można dołączyć odręcznie wypisany formularz podając w nim:
    • swój login ze sklepu i numer zamówienia
    • imię, nazwisko oraz nr telefonu kontaktowego
    • pełny adres do wysyłki zwrotnej
    • nr konta i dane do przelewu klienta
    • przyczynę reklamacji lub opis wady
  • TOWAR ODSYŁANY NALEŻY STARANNIE ZAPAKOWAĆ ABY UCHRONIC GO PRZED USZKODZENIEM W TRAKCIE TRANSPORTU
  • Informujemy, że nie przyjmujemy paczek za pobraniem. Pieniądze zwracamy na konto bankowe Klienta
  • Po odbiorze przesyłki z wyżej wymienionymi załącznikami reklamacja zostanie rozpatrzona do 14 dni i zostaną Państwo powiadomieni o jej wyniku.
  • Jeśli będą jakiekolwiek problemy, po odbiorze przesyłki skontaktujemy się z Państwem mailowo lub telefonicznie.
  • Wysyłka towaru do klienta odbywa się za pośrednictwem firmy kurierskiej InPost
  • Aby uzyskać informacje na temat reklamacji prosimy o kontakt: kontakt@abcros.pl lub 739 566 524